COMUNICAT DE PRESĂ

387 afişări
03 Sep 2015 - 4:24:33 PM
Distribuie:

În această dimineață, conducerea FC Rapid s-a întâlnit cu reprezentanții SC Eventim.ro SRL, firma către care s-a externalizat serviciul de ticketing al clubului. Subiectul l-a constituit situația creată cu ocazia partidei de sîmbăta trecută, cu CS Balotești, când foarte mulți suporteri nu și-au putut procura tichete de intrare în stadion, iar clubul a fost grav prejudiciat, din punct de vedere material și al imaginii.
S-au pus pe tapet toate neconcordanțele constatate și s-au analizat soluțiile de rezolvare a problemelor majore întâmpinate la jocul din prima etapă a Ligii a II-a. Dialogul va continua și în perioada imediat următoare, speranța comună fiind aceea că activitatea de ticketing se poate îmbunătăți în cel mai scurt timp.
Oricum, așa cum a procedat și în săptămâna premergătoare startului în noul sezon competițional, FC Rapid se declară dispus în continuare să facă tot ceea ce depinde, strict și nu numai, de club pentru a convinge spectatorii să rămână aproape de echipă și, în fond, pentru a-și respecta blazonul!

sigla_rapid_negru