Devino sponsor la Rapid

Dragă Rapidistule,

De-a lungul timpului, clubul nostru a fost sponsorizat de firme mai mari sau mai mici, ce s-au alăturat și au plecat din rațiuni de marketing. Asta a dus de cele mai multe ori la sincope financiare.

Am fost pe culmi după ’90, și am cunoscut falimentul care ne-a zguduit sufletele. Ne-am revenit în 2017, reușind să punem bazele unui club modern, orientat către suporteri și cu viziunea unui viitor sustenabil în care vom câștiga trofee.

Dincolo de trofee, viziunea sustenabilă a Rapidului se traduce prin valoare oferită celor care susțin culorile alb-vișinii. Cu alte cuvinte, clubul Rapid își propune să aplaude tot ce fac suporterii zi de zi și să le ofere suportul necesar pentru a continua să crească.

Credem ca Rapidul este o platformă care oferă beneficii dincolo de emoția celor 90 de minute. Din acest considerent, îți propunem să exploatăm împreună platforma de beneficii pe care FC Rapid o are de oferit celor ce dețin o afacere sau lucrează într-o firmă.

 

 

 

Toate beneficiile de mai sus pot fi facilități fiscale de direcționare a până la 20% din impozitul pe profit pentru susținerea Rapidului și care se întorc către tine.

Legea Sponsorizării (32/1994) și Codul Fiscal (227/2015), cu modificările și completările ulterioare, permit contribuabililor plătitori de impozit pe profit să investească în dezvoltarea societăţii românești, fără niciun cost.

Acestea pot direcționa până la 20% din impozitul pe profit către organizații neguvernamentale – în limita a 0,5% din cifra de afaceri – sumă ce se scade din impozitul pe profit de plată.

Cheltuiala cu sponsorizarea oferită va genera un credit fiscal, adică poate reduce impozitul pe profit cu suma integrală a sponsorizării oferite.

Astfel, facilitatea acordată prin mecanismul de credit fiscal permite practic sponsorului să plătească efectiv suma respectivă către o organizație fără scop lucrativ li nu în contul impozitului pe profit.

Pentru a fi inclus în calculul impozitului pe profit pe anul respectiv, contractul de sponsorizare trebuie încheiat înainte de sfârșitul anului calendaristic, iar plata trebuie efectuată până la finele anului.

Totuși, în măsura în care suma oferită drept sponsorizare depășește plafonul legal menționat mai sus, diferența poate fi acoperită din impozitul pe profit al perioadelor fiscale viitoare, până la recuperarea integrală, în termen de 7 ani.

De exemplu, o societate comercială are la sfârșitul anului 2018 o cifră de afaceri de 5.000.000 lei, un profit impozabil de 400.000 lei, iar impozitul pe profit de plată este 64.000 lei.

În aceste condiții, conform Legii Sponsorizării și a Codului Fiscal, societatea comercială poate direcționa către sectorul neguvernamental, fără niciun cost, suma cea mai mică dintre 0,5% din cifra de afaceri (25.000 lei) și 20% din impozitul pe profit (12.800 lei), adică 12.800 lei.

Pentru a intra în contact cu un reprezentat al clubului, te rugăm să ne scrii la adresa de mail office@fcrapid.ro sau să suni la numărul de telefon 0757332167.

Legenda continuă!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *