FC RAPID ȘI-A LANSAT CONTUL DE TIK TOK

februarie 27, 2020

FC Rapid adaugă un nou canal de social media, la zestrea deja existentă.

Pe lângă Facebook, YouTube, Instagram și Twitter, Rapid a lansat în urmă cu puțin timp canalul de Tik Tok.

Tik Tok este o aplicație mobilă pentru iOS și Android prin care se creează și distribuie conținut video scurt. A fost lansată în 2016 în China, iar din 2017 a fost lansată și în afara continentului asiatic.

Misiunea aplicației este să surprindă și să prezinte lumii creativitatea, cunoștințele și momentele prețioase direct de pe telefonul mobil. Tik Tok încurajează utilizatorii devină creatori de conținut prin împărtășirea pasiunilor și creativității prin clipuri.

În acest moment, aplicația este valabilă în peste 150 de țări și 75 de limbi, având peste 1.5 miliarde de descărcări și mai mult de 500 de milioane de utilizatori activi lunar.

În luna ianuarie 2020, TikTok a devenit cea mai downloadată aplicație din lume.

Continuând procesul de digitalizare, clubul nostru se aliniază la trendurile globale în materie de sociale media prin crearea contului de Tik Tok devenind astfel primul cont oficial al unui club de fotbal din România.

‘’Prin crearea și verificarea contului de Tik Tok, clubul nostru a făcut pas important în atingerea generației tinere cu un format de conținut consumat în fiecare zi de de milioane de fani pe telefoane mobile’’, a declarat Ovidiu Burcă, președintele Rapidului.

Contul de Tik Tok al FC Rapid 1923 are deja peste 2.000 de followeri, adunând peste 17.000 de like-uri. Cel mai vizionat clip al contului are peste 108.000 de vizualizări, iar engagementul clipurilor este unul foarte bun, având în vedere că are doar câteva săptămâni.

‘’Consolidarea prezenței digitale este un pas strategic pentru FC Rapid 1923. Prezența în aplicația Tik Tok este o inițiativă care oferă clubului nu doar awareness, ci și capitalizarea pe una din platformele care va schimba modul în care conținutul va fi consumat. Pentru Rapid este important nu doar câștigarea jocului din teren, ci și câștigarea jocului din afara terenului’’, a declarat Daniel Carciug, director de marketing la FC Rapid 1923.

Îi mulțumim Laurei Savu, Global Community Manager la Tik Tok, pentru suportul acordat eforturilor noastre de a dezvolta contul de Tik Tok.

Te invităm să te alături contului nostru de Tik Tok: https://vm.tiktok.com/bn2fUF/

Distribuie:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email

#împreunăspre100

Ultimele știri

Scroll to Top